skip to main
|
skip to sidebar
tirsdag den 24. februar 2009
Ny på bloggen
Hej med jer allesammen,
Så lykkedes endelig. Næste skridt bliver at tilføje en video. Det arbejder vi på! Så I kan godt glæde jer.
Små skønhedsfejl rettes henad vejen.
Hilsen
Mona-Lisa
Nyere opslag
Start
Abonner på:
Opslag (Atom)
Mona-Lisas blog
Faste læsere
Blog-arkiv
▼
2009
(1)
▼
februar
(1)
Ny på bloggen
Om mig
Mona-Lisas blog
Holstebro, Denmark
Jeg har et spændende arbejde, som udfordrer mig og gør mig glad. Jeg kan lide at arbejde med børnekultur, og jeg gør det også i min fritid via Filmklubben Buster, hvor vi viser film for børn fra 3 til 16 år.
Vis hele min profil